Politica Retur
In cazul in care produsul prezinta defecte, aveti la dispozitie 24h de la primirea produsului pentru a sesiza problema. Daca sesizarea se face dupa 24h ZIPPIO.RO isi rezerva dreptul de a refuza orice despagubire. Produsele sunt verificate de defecte inainte de a fii trimise catre client. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 14 zile lucratoare de la receptionarea coletului retur.
Nu acceptam colete trimise cu valoare ramburs. Returnarea banilor se face intr-un cont bancar (IBAN), clientul fiind obligat sa ne comunice in scris, prin email, contul bancar (IBAN) in care doreste returnarea banilor si titularul acestuia. Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectueaza numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de catre client, pentru a efectua si demonstra cu usurinta restituirea banilor. Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, (miros de parfum, deodorant,etc..,) sa fie returnat in ambalajul sau original cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat.
Conform OUG 34/2014, zippio.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnare produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada sau deteriora rapid, in aceasta categorie pot intra lenjeria intima, lenjerie de corp, costume de baie,…etc In cazul in care produsul returnat nu este conform, rambursarea banilor se refuza iar coletul se trimite înapoi la client. Vă rugăm să păstraţi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor.
Produsele se vor returna la adresa: str Tudor Jarda, nr 1, spațiul comercial 2, Bistrița, BN, tel 0756 966 820, cu o cerere de retur in prealabil pe mail la adresa informatii.zippio@gmail.com